6099380555 |
Escriptura creativa (ESO) |
2019-2020 |
Seminari. Secundària Obligatòria |
|
|
|
28/10/2019 - 16/6/2020 (30 hores) de 16:00h a 18:00h |
|
CRP del Segrià |
|
Pius XII, 4 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Tipus activitat |
ECS2 Escriptura creativa (ESO)
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitats de desbloqueig, elements de la narració, imitació i transformació de models i tècniques literàries per estimular l’escriptura creativa.
|
| |
Objectius |
Entendre els processos creatius de l'escriptura en els alumnes.
Conèixer i inventar alguns exercicis d'escriptura creativa.
Aplicar activitats d'escriptura creativa a l'aula.
Aprendre a valorar críticament els escrits dels alumnes.
|
| |
Continguts |
La via racional i la via intuïtiva per a la producció d'un escrit.
Aspectes implicats en la creació d'un text: les veus narratives, els personatges, el diàleg, les descripcions i la claredat.
Activitats d'escriptura creativa.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats d'escriptura amb les orientacions donades al seminari.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de secundària.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
28/10/2019 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
dilluns |
11/11/2019 |
1600 |
1800 |
Sessió 3 |
dilluns |
25/11/2019 |
1600 |
1800 |
Sessió 4 |
dilluns |
09/12/2019 |
1600 |
1800 |
Sessió 5 |
dilluns |
20/01/2020 |
1600 |
1800 |
Sessió 6 |
dilluns |
03/02/2020 |
1600 |
1800 |
Sessió 7 |
dilluns |
02/03/2020 |
1600 |
1800 |
Sessió 8 |
dilluns |
16/03/2020 |
1600 |
1800 |
Sessió 9 |
dilluns |
30/03/2020 |
1600 |
1800 |
Sessió 10 |
dimarts |
16/06/2020 |
1000 |
1100 |
|
| |